تیونینگ تاک

دانستنیهایی در مورد نگهداری خودرو

دانش فنی خودرو

تیونینگ تاک

تیونینگ تاک یک وبسایت بسیار عالی هست که خودم به شخصه خیلی ازش چیز یاد گرفتم..

به شما هم پیشنهاد میدم ببینید و چیز یاد بگیرید..

در هر مورد از فنی خودرو تاپیک داره 

http://www.tuningtalk.com

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه عابد
ساعت23:40---10 شهريور 1395
سلام

اگه موافقید تبادل لینک کنیم

من وبم یه چند وقتیه فیلتر شده متاسفانه

خیلی از بازدید کننده هامو از دست دادم

تاقبلش روزی 4000 تا بازدید داشتم

مثلا جزء مطالب پربازدیدم آهنگ into you رو ببینید بیست هزار تا بازدید داشته

حالام هرجور مایلید من خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک

انجام بدم

عنوان :پرشین لیریک


مهدیه عابد
ساعت23:39---10 شهريور 1395
سلام
اگه موافقید تبادل لینک کنیم
من وبم یه چند وقتیه فیلتر شده متاسفانه
خیلی از بازدید کننده هامو از دست دادم
تاقبلش روزی 4000 تا بازدید داشتم
مثلا جزء مطالب پربازدیدم آهنگ into you رو ببینید بیست هزار تا بازدید داشته
حالام هرجور مایلید من خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک
انجام بدم
عنوان :پرشین لیریک


مهدیه عابد
ساعت23:36---10 شهريور 1395
سلام
اگه موافقید تبادل لینک کنیم
من وبم یه سری فیلتر شده متاسفانه
خیلی از بازدید کننده هامو از دست دادم
تاقبلش روزی 4000تا بازدید داشتم
مثلا جزء مطالب پربازدیدم آهنگ into you رو ببینید بیست هزار تا بازدید داشته
حالام هرجور مایلید من خوشحال میشم تبادل لینک کنم
عنوان وب :پرشین لیریک
Http://lyricland.loxblog.com


ن
ساعت18:54---1 شهريور 1395
woooowww alieeee like

رقیه
ساعت1:05---9 مرداد 1395
حیف من ک ماشین ندارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 تير 1395برچسب:تیونینگ تاک,

] [ 13:41 ] [ ǞɱiЯ৸ΦsęiП ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه